zaterdag 18 november 2017

Dutch Doobadoo'en

Bij de workshop laatst in de hobbywinkel maakte ik kennis met Dutch Doobadoo mallen. Ik dacht dat je daar een apparaat voor nodig had maar het is een kwestie van "omtrekken". 


In de winkel hadden we het er over of het design papier zou passen. Ursula van de hobbywinkel dacht van net niet en ik dacht van net wel. Het kon er prima uit. 


Ik maakte ook wat superleuke envelopjes met zo'n mal. Ik had bij de hobbywinkel ook nog een Gorjuss stempeltje gescoord.


De achterkant.


Dat kun je elk kleurtje geven dat je wilt (of bij je envelopje past)


De achterkant vind ik wel leuk met 2 verschillende patroontjes.



Maar ook met 1 papiertje is 'ie leuk.

4 opmerkingen:

  1. Wow! Hoe leuk is dat! Super mooi!

    Fijn weekend, lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaarten zien er mooi uit. Met een bijpassende prachtige envelop is het echt bijzonder. Zo kan iedereen die een kaart van jou ontvangt al aan de envelop zien dat jij deze kaart met envelop speciaal voor hen hebt gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, altijd leuk om een zelf gemaakte kaart te ontvangen en je kunt er veel van je creativiteit in kwijt. Ik houd me meer bij garen, mijn moeder maakt ook kaarten. Ik weet wel dat het een heel precies werkje is en dat het makkelijker lijkt dan het is.
    Daarom heeft het nog meer waarde als ik een zelf gemaakte kaart ontvang. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nooit eerder van gehoord, maar wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen