donderdag 13 oktober 2016

Round Robin koken/recepten


Ik ben al druk bezig geweest met het RR boekje koken/recepten.


Dacht dat het lastig was een beginnetje te maken in zo'n "vers" boekje maar dat viel reuze mee. Ik wist al gelijk, nadat ik had gelezen waar de eigenaresse van het boekje van hield, welk recept er als eerste in het boekje moest komen. 


Kwestie van plaatjes bij elkaar sprokkelen, papiertje erbij zoeken voor de achtergrond en dan komt de rest eigenlijk vanzelf.


Het grootste gedeelte is klaar. Nog een dubbele pagina te gaan en dan kan 'ie naar de volgende.


2 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd welk recept jij in het boekje hebt geplaatst.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk idee zo'n recepten boekje...
    En ja ik ben ook wel benieuwd naar jouw recept meis.

    Hartelijke groet,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen