maandag 16 november 2015

100

tromgeroffel

100 volgers.....

Tijd voor een give away !!!!

Om mee te doen wil ik graag van je weten waarom je het leuk vindt om mijn blog te volgen. Je reactie kun je hieronder kwijt.

Verder zou ik graag van je willen weten wat je zou willen ontvangen. Ik kan me voorstellen dat haaksters niet op een haakwerkje van mij zitten te wachten. En niet haaksters misschien weer wel.

Ja mag dus kiezen voor het "hoofdingrediënt". Hieronder alleen maar een paar voorbeelden, op mijn blog ben je natuurlijk al van alles tegengekomen dat ik in het verleden gemaakt heb. Voor het gehaakte lijstje kun je een kleur kiezen en het soort plaatje. Voor het luciferdoosje mag je laten weten welke stijl je leuk vindt.




Wat ik er verder nog bij in stop dat blijft dan een verrassing.


8 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik hou van verrassingen :-))

    Lieve groet, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw 100 volgers. Op naar de volgende 100. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Wat leuk, 100 volgers!
    Wat ik leuk vind aan jouw blog is de leuke gezellige manier van schrijven en je inspirerende berichten. Ik vind je lucifersdoosjes echt superleuk.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met 100 volgers!!!
    Ik vind je gehaakte lijstjes altijd zo lief, en waarom kom ik langs?
    Voor je leuke creaties, telkens weer!!!

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd. 100 volgers is een mooi compliment voor jouw gezellige blog. En daarmee zeg ik meteen waarom ik jouw blog volg: het is gezellig wat je schrijft en mooi wat je maakt en laat zien.
    Als haakster vind ik een haakwerk van een ander juist wel leuk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat..en op na de volgende 100 .....wat ik leuk vindt aan je blog ????
    ik vindt je blog leuk omdat je verschillende creaties maakt en niet alleen haakt ...maar ik vindt je doosjes altijd super !!!!
    heel veel groetjes en blijf lekker creatief
    blijf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow ... wat goed zeg .. 100 volgers!! Echt super!
    En dan nog een leuke give away ook, ik wil echt wel meedoen :)
    Ik vind dat je zo lekker gewoon blogt over je creaties .. Ik krijg er altijd inspiratie van en wil dan ook lekker creatief bezig zijn.

    Ik vind je doosjes erg leuk .. vooral de vintage stijl .. smelt .. vooral je laatste vintagesnail vind ik geweldig!

    Succes met bloggen en op naar de volgende 100!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je 100 volgers. Ik vind je creaties allemaal zou leuk en het zijn altijd heerlijke korte blogje om te lezen. Heerlijk zo even tussendoor te kijken :-*

    P.s. Als ik mag winnen laat ik me graag verrassen door je want je maakt altijd leuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen