donderdag 10 september 2015

Kaartje en opruiming


Ik heb eindelijk weer eens een kaartje gemaakt. Helaas is dit niet zo'n goede foto. Ik had nog een nieuwe foto willen maken maar het kaartje is al verkocht!

De overbuurvrouw is aan het opruimen en kwam nog met spulletjes waarvan ze dacht dat ik die misschien kon gebruiken.

Spulletjes om kaartjes te maken, stof, tekststickers.


Waar zou ik deze glas-in-lood sheets mee in kunnen kleuren?


Kantjes....


Nu nog een keer alles netjes opruimen. Maar eerst vakantie....

See you in oktober!




7 opmerkingen:

  1. Je gaaat vast mooie dingen maken met al die fijne spullen.
    Maar eerst wens ik je:

    Een fijne vakantie, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje en wat een mooie spulletjes heb je gekregen!!!
    Creatieve groetjes,Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, ik ben dol op viooltjes en natuurlijk een fijne vakantie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhhh mazzelaar!! Echt tof die spulletjes. En mooi kaartje, goed zeg dat-ie zo snel is verkocht! Hele fijne vakantie gewenst!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kaartje heb je gemaakt en wat heb je leuke spulletjes gekregen!
    Fijne vakantie toegewenst, groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief dat je buurvrouw aan jou gedacht heeft. Daar kun je zeker weer leuke dingen mee maken.

    Wat dacht je van permanente markers? Misschien dat het werkt ik weet het ook niet hoor. Gewoon proberen.

    Fijne vakantie. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was weer mooi meegenomen dat je buurvrouw ging
    opruimen ..ik weet zeker dat je daar weer iets leuks van maakt ..
    net als die mooie kaart ...ik wens je een prettige vakantie ..
    veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen