donderdag 2 juli 2015

Vroeg idee


We stonden afgelopen zondag op een hobby- en rommelmarkt. Het probleem met mijn palet waar ik mijn gehaakte beestjes op zet is altijd de wind. Die waait door de palet en dan staan al mijn beestjes weer scheef of waaien er gewoon helemaal uit en in het ergste geval waait de hele palet om.

Nu had ik afgelopen zondagochtend, om kwart over 6, in bed, een grandioos idee voor dit probleem.

Ik had een oud tafelzeil bewaard voor "je-weet-maar-nooit". Daar heb ik een stuk zo groot als de achterkant van de palet uitgeknipt en met punaises achter op de palet vastgezet. En dat ging uitstekend. De palet zelf had ik aan een paal van de kraam vastgemaakt zodat 'ie niet in z'n geheel om kon waaien. Ik heb er de hele dag geen omkijken naar gehad.

We hebben weinig verkocht maar het is altijd wel heel gezellig. Alleen begon het om een uurtje of drie een beetje te sputteren en om half 4 keihard te regenen. Dat was wel een beetje heel erg jammer.


4 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee! En dat op dat tijdstip ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja in bed komen soms de beste ideeën....hihi
    Jammer dat je niet veel verkocht hebt maar gelukkig heb je een gezellige dag gehad en dat is ook wat waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slim opgelost !!! Zo zie je maar dat er ook goede ideeën komen 's morgens vroeg.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen