zondag 10 mei 2015

Poezepost


Deze maand had ik me opgegeven voor een snailuitwisseling over dieren. Ik kreeg het adres voor een poezensnail. Lucky me, daar had ik op gehoopt.

Toch was het nog niet zo gemakkelijk allerlei poezendingen te fabriceren. Maar gelukkig zijn er op internet heeeel veel ideeën te vinden.

Ik begon met een favoriet van mezelf: een luciferdoosje pimpen. Plaatje zoeken dat er in past. Doosje bekleden.


Plaatje in 3d erin plakken.


Doosje aan de buitenkant bekleden en sticker erop.


Twee boekenleggers van stokjes die ik uit Spanje meebracht. bestempeld met voetafdrukjes. 
En 2 poezen getekend met behulp van een mal die ik bij een collega kastwinkeltje kocht en daarna uitgeknipt heb en op de houten stokjes plakte. Wist je trouwens dat er geen verschil is in hond- en poezenvoetafdrukjes? Ik kreeg op internet precies dezelfde resultaten.


3 Poezenlabels die ik hier vond en zo leuk vond dat ik ze ze goed mogelijk heb nagemaakt. 


Evenals het garenkaartje.


Een zelfgemaakt poezenkaartje dat ze zelf aan een jarige kan versturen. 


Nog wat notitieblaadjes en stickers.


Alles in een mapje dat ik uit een oude agenda van Franciens katten sneed (handig, al kant en klaar).


Ik vind 'm geslaagd.

4 opmerkingen:

  1. ohh wat leuk, ik ben ook een poezenmens, wij hebben er twee!
    Mooie spulletjes heb je gevonden en het is zeer zeker geslaagd!!
    groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dees poezemens vind de opdracht heeeeeeeeeel geslaagd :-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk! Die poezenlabeltje had ik ook gezien .. op Pintererst, erg leuk! Wilde ze ook gaan maken!
    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen