donderdag 2 oktober 2014

Kringloperig


Er komt nog niet veel uit mijn handen op knutselgebied. Misschien ken je het ook: heel veel ideeën, niet weten waar je het eerst mee zult beginnen, onrust in je lijf, en uiteindelijk zit je je tijd dan gewoon te verlummelen.

Vandaag heb ik in ieder geval een WC-rolletje beplakt met een bladzijde uit een oud boek van de kringloop. Kantje erop en een bloem, komen uit het kantblik van mijn moeder. Simpel maar wel leuk. Ik weet nog niet wat ik er precies in ga doen. Misschien een kaartje zoals hier


of een plat cadeautje bij een snailmail.

Dit stoeltje tikte ik op de kop bij de kringloop. Wil 'm graag een vintagelook geven. Eerst maar wit maken denk ik en dan kantjes, bloemetjes, kraaltjes....


Op dit moment heeft Berta haar kans schoon gezien...



4 opmerkingen:

  1. Oh, dit is zo herkenbaar! Bij mij komt er ook niet veel uit mijn handen, tenminste niet wat ik zou willen (en dat is nogal wat!)
    Jou wc-rolletjes zouden het als hangetje aan b.v. een kadootje erg leuk doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Wat een geweldig idee! Meteen gepind! Ik zou het maar weer eens kunnen vergeten!
    Berta is een bofkont! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een tof idee dat je met ons deelt. Tof hoor.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen