zaterdag 8 februari 2014

Ergens je stempel op drukken....

Bij Mirjam zag ik een vogelstempel waar ik op slag verliefd op werd. Ik heb 'm bij haar besteld en hij is werkelijk heel mooi.


En wat ik eigenlijk al heel lang graag wilde heb ik toen ook gelijk gedaan: Mirjam gevraagd of ze van mijn logo een stempel kon maken. Volgens mij kan Mirjam alles want nu ik de logostempel in huis heb zie ik pas hoe dun het draadje is.
Het logo is ontworpen door Tante Jannie.

Stempelen dus maar.
en kleuren en knippen

ik vind het nog een hele kunst om DE perfecte stempel af te drukken

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg een eigen stempel volgende maand ga ik een workshop bij MiM volgen zodat ik ze ook zelf kan maken. Ik wil ook graag zo'n mooi stempel van mezelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh wauw een workshop zelf stempels maken. Voor mij helaas te ver weg.

      Verwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige stempels. Zo mooi met jou logo !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had dat schattige vogeltje ook bij haar gespot; hij is Te leuk ! En eigen stempel is natuurlijk helemaal tof, ik wil dat ook eens gaan proberen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk die stempels!
    ja die stempels moet je echt uitproberen,die ene gaat super en bij de ander krijg je teveel inkt!
    Maar bij jou heel mooi geworden! sukses ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fantastisch mooie stempels! Die van je logo is helemaal super!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk die stempel die je gekregen hebt en die zij voor je gemaakt hebt. Dat is genieten zo je stempel ergens op zetten.

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig!! Wat is die stempel super mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen