dinsdag 3 september 2013

Pauze

De afgelopen week ben bezig geweest met een snailmail voor Conny. Ik heb een lange brief geschreven en dat was heel lang geleden dat ik dat gedaan heb. Vroeger had ik penvrienden waar ik lange brieven aan schreef maar tegenwoordig gaat alles via mail en dat vind ik ook heel leuk. Maar zo'n lange handgeschreven brief heeft toch wel iets speciaals.

Nu ga ik er even tussenuit.

Als we terug zijn zal ik in mijn mail de gegevens vinden van degene voor wie ik voor de autumnswap aan de slag mag. Ik ben heel erg benieuwd!

5 opmerkingen:

  1. fijne pauze gewenst lieve meid... al ga ik je wel missen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk eh zo pennen! Het is bij mij ook al een 10 tal jaar geleden, maar het was toen ook de enige manier om veel vrienden van kampen over te houden. Ik maakte er zelfs speciaal mijn eigen briefpapier voor en eigen stickers van beelden die ik leuk vond.. Eigenlijk toch een stuk creatiever ....En die delete-knop bestond toen nog niet dus je denkt ook veel beter na over je zinsconstructie en je gedachtegang... Eigenlijk best wel leuk...ALS je tijd hebt, of tijd maakt!

    Alleszins veel plezier!
    Groetjes, V.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja bedankt voor je lieve snailmail. Natuurlijk komt er weer wat terug ;-) (kan even duren :D )

    Ik zeg geniet even lekker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een handgeschreven brief heeft zeker iets speciaals. Ik merk altijd wel dat ik het niet meer gewend ben en krijg dan kramp van het schrijven :)

    BeantwoordenVerwijderen